ایجاد یک Backsplash خیره کننده | سری دو
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

شکل کاشی هایی که شما انتخاب می کنید و الگویی که آنها شکل می دهند می تواند تأثیر زیادی در ظاهر و احساس کلی اسپل های پشتی داشته باشد. شکل های کاشی زیادی وجود دارد ، از جمله مربع ها ، مستطیل ها (که اغلب به آن کاشی مترو گفته می شود) و سایر تنظیمات هندسی مانند شش گوش ها. همچنین می توانید یک الگوی مستقیم را انتخاب کنید ، یا کاشی را بر روی یک زاویه مورب تنظیم کنید. و می توانید از انواع یا رنگهای مختلف کاشی ها استفاده کنید تا الگوی جالبی ایجاد کنید. برای یک بک گراند خیره کننده و منحصر به فرد ، حتی می توانید موزاییکی را با کاشی های شیشه ای کوچک ایجاد کنید.

مواد
کاشی های بک گراند در انواع مختلفی از جمله سرامیک ، سنگ ، فلز ، شیشه و موارد دیگر موجود است. برای یک پرشکوه سازگار با محیط زیست ، می توانید شیشه ، چوب پنبه ، یا بامبو اصلاح نشده یا بازیافت شده را انتخاب کنید. اگر با آشپزخانه مدیترانه ای می روید ، ممکن است بخواهید یک کاشی مایل به قرمز اضافه کنید تا با سبک آن مطابقت داشته باشد. هر ماده ای جوانب مثبت و منفی دارد. به عنوان مثال ، کاشی های طبیعی مانند تخته سنگ ، گرانیت و سنگ مرمر باید سالانه آب بندی شوند ، در حالی که کاشی های استیل ضد زنگ به راحتی می توان خراش داد. چینی از سرامیک با دوام تر است اما همچنین گران تر است.

بودجه
نوع کاشی که استفاده می کنید و اندازه کاشی پشتی شما تا حد زیادی بستگی به فضای اتاق شما در بودجه شما دارد. اگر کاشی هایی را که دوست دارید وجود داشته باشد ، اما برای کل پشت پرده شما خیلی گران است ، از آنها به عنوان لهجه استفاده کنید. و به خاطر داشته باشید که علاوه بر کاشی ها ، باید یک گروت خوب سرمایه گذاری کنید.

قبل از تصمیم گیری در مورد بازگشت به صورت نهایی ، سعی کنید نمونه هایی از چند کاشی مورد علاقه خود را تهیه کرده و آنها را برای چند هفته در اطراف آشپزخانه خود نگه دارید. با این کار ، شما می توانید ایده بهتری ببخشید که کاشی با بقیه دکوراسیون آشپزخانه شما چه شکلی عالی به نظر می رسد و از کدام طرح هایی که به سرعت خسته نمی شوید.

کلمه ای درباره Grout
هنگامی که در مورد ایجاد بک گراند فکر می کنید ، کاشی اغلب اولین چیزی است که به ذهن خطور می کند ، اما مردم تمایل به فراموش کردن ریشه ندارند. گروت مهم است - این چیزی است که کاشی ها را به دیوار می چسباند ، اما کیفیت زیبایی زیبایی خاص خود را نیز به آن می افزاید. گروت فضای بین کاشی های شما را پر می کند ، از رطوبت در زیر تایل های شما جلوگیری می کند و از لبه های کاشی های شما محافظت می کند. با گذشت زمان ، روند در رنگ ها ، الگوهای و مواد تغییر خواهد کرد ، اما یک تزریق با کیفیت بالا هرگز از سبک نمی رود!

Backsplash Perfect را پیدا کنید
همچنین می توانید از بین رنگهای مختلف گروت انتخاب کنید و این می تواند کاشی های شما را جبران یا تکمیل کند. بعضی اوقات ، افرادی که تصمیم به کاشی های با رنگ روشن تر می گیرند ، تزریق تیره تر انتخاب می کنند. رنگ های متضاد کاشی و گروت می توانند لایه‌ای از جذابیت بصری را به شما اضافه کنند ، بنابراین اگر از backsplash خود به عنوان کانونی استفاده می کنید ، این ممکن است گزینه خوبی باشد. با این حال ، مطابقت کاشی و تزریق شما یک روند معاصر است. به یاد داشته باشید ، گروت با رنگ سبک تر می تواند بیشتر خاک را نشان دهد ، در حالی که تزریق تیره تر لکه ها را پنهان می کند.





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: